Suzana Zupan
T: 01 4770 609
E: suzana.zupan@dso-vic.si
V mesecu maju 2014 smo v našem Domu pričeli s postopkom pridobitve certifikata Družini prijazno podjetje (DPP). Namen vključitve v projekt DPP je, da delavcem omogočimo lažje usklajevanje poklicnega in družinskega življenja. V Domu smo v naslednjih treh letih implementirali 14 ukrepov, s katerimi smo zaposlenim omogočili še prijaznejše usklajevanje družinskih in službenih obveznosti.
Ukrepe smo izvajali postopoma, začeli smo v mesecu septembru z otroškim časovnim bonusom. Staršem smo omogočili prost dan na prvi šolski dan za otroka v prvih treh razredih OŠ in fleksibilen delovnik v tednu uvajanja otroka v vrtec. Novorojencem naših zaposlenih pa smo pošiljali telegrame z majhno pozornostjo.
Delavce bomo mesečno obveščali o ukrepih, ki se bodo izvajali in želimo si, da bodo izbrani ukrepi pripomogli k boljši kvaliteti življenja in večjemu zadovoljstvu zaposlenih, saj se zavedamo, da so zaposleni največji kapital doma.
V DSO Ljubljana Vič-Rudnik smo 18. julija 2014 prejeli osnovni certifikat Družini prijazno podjetje in se tako pridružili več kot 190 slovenskim družbeno odgovornim ustanovam, ki so že vključena v projekt certificiranja. Certifikat pomeni oblikovanje aktivnosti delodajalca za lažje usklajevanje družinskega in poklicnega življenja.
Certifikat podeljuje neprofitna nevladna organizacija Ekvilib inštitut v sodelovanju z Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.
10. decembra 2014 smo slavnostno prejeli osnovni certifikat Družini prijazno podjetje.
Dom izvaja 17 ukrepov za lažje usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja zaposlenih:
Prenesite si zloženko z opisom ukrepov v PDF obliki. Kliknite tukaj za prenos: DPP Zlozenka
Vodje vodimo sodelavce po naslednjih načelih vodenja:
– Naklonjenost družini in enakopravna obravnava žensk in moških predstavljata osnovna elementa načel vodenja, ki ju podjetje upošteva v okviru celotne filozofije poslovanja ter sta zapisana v vrednotah oziroma strategiji vodenja Doma.
– Vodenje se razume tudi kot storitev za sodelavce in sodelavke. Način vodenja upošteva interese sodelavcev, pri čemer upošteva tudi usklajevanje poklicnih in družinskih obveznosti, če to le dopušča delovni proces.
– Vodilni v Domu s svojim vedenjem podpirajo družini naklonjeno kadrovsko politiko, ki ponazarja združljivost poklica in družine.
– Vodilni v Domu delujejo kot posredniki med zahtevami Doma in družinskimi potrebami zaposlenih. Interese podjetja in zaposlenih poskušajo produktivno usklajevati, če to le dopušča delovni proces.
V novembru 2017 smo prejeli sklep revizorskega sveta in od sedaj naprej imamo polni modri certifikat Družini prijazno podjetje. Uradna podelitev certifikata je bila v sredo 13.12.2017 na Tobačni ulici 5 v Ljubljani.
T: 01 4770 609
E: suzana.zupan@dso-vic.si