• Facebook
  • Hitri kontakti
  • Kako do nas?
  • Obvestila
  • DOSTOPNOST
  • Pokličite nas! 01 4770 600
DSO
  • DOMOV
  • O NAS
      • Kontakti

      • Kontakti
      • Osebna izkaznica
      • Službe doma
      • Kako do nas?
      • Predstavitev

      • Vodstvo Doma
      • Poslanstvo, vizija in vrednote
      • Skrb za kakovost
      • Družini prijazno podjetje
      • LGBT prijazno
      • Bivalni Enoti

      • Enota Bokalce
      • Enota Kolezija
      • Ceniki in pravilniki

      • Ceniki
      • Hišni red DSO Ljubljana Vič-Rudnik
      • Pravilniki DSO Ljubljana Vič-Rudnik
      • Sodelovanje z nami

      • Prostovoljstvo
      • Donacije
      • Naši partnerji
      • Drugi o nas

      • Pohvale in pripombe
      • Mi v medijih
      • IJZ

      • Informacije javnega značaja
      • Javna naročila
      • Najpogostejša vprašanja
      • Uporaba piškotkov
      • CENTRI

      • Center medgeneracijskega učenja
      • Igre za stanovalce z demenco
      • Učinkovita raba energije
      • Kompetenčni centri za razvoj kadrov
  • SPREJEM V DOM
      • Informacije o sprejemu

      • Sprejem v dom
      • Kontakti za sprejem
      • Socialna služba
      • Dokumenti

      • Dokumenti za sprejem
      • Dokumenti ob sprejemu
      • Ceniki oskrbe

      • Cenik oskrbe – Enota Bokalce
      • Cenik oskrbe – Enota Kolezija
  • BIVANJE V DOMU
      • Nastanitev

      • Bivalni enoti
      • Začasne namestitve
      • Dnevno varstvo
      • Bivalna enota za stanovalce z demenco
      • Oskrba, Nega, Aktivnosti

      • Socialna služba
      • Zdravstveno negovalna služba
      • Fizioterapija
      • Delovna terapija
      • Družabne aktivnosti
      • Prehrana stanovalcev

      • Prehrana v domu
      • Urnik obrokov v domu
      • Jedilniki za stanovalce
      • Ponudba dodatnih storitev

      • Samoplačniška fizioterapija
      • Masaža
      • Frizer | Pediker
      • Kavarnica z WI-FI dostopom
      • Delo z osebami z demenco
      • Terapija z živalmi
      • Senzorna soba | Snoezelen
      • Pot za aktivne
      • Delo z nepomičnimi stanovalci
      • Kako izgleda bivanje in življenje v našem domu?

        Stanovalci se lahko na podlagi lastnih želja in spodobnosti vključujejo v različne dnevne aktivnosti in obiskujejo številne prireditve, ki jih organiziramo. H kakovostnem bivanju v Domu bistveno prispeva vključevanje stanovalcev v fizioterapijo in delovno terapijo ter druženje s prostovoljci.

  • DOSTAVA KOSIL NA DOM
      • Dostava kosil na dom

      • Dostava kosil na dom
      • Cenik prehrane in dostave
      • Jedilniki za dostavo
      • Naročila in informacije:
        vsak delovnik 07. - 14.30 ure.

        T: 01 47 70 520

  • ZUNANJIM UPORABNIKOM NUDIMO
      • Namestitev in varstvo

      • Začasne namestitve
      • Dnevno varstvo
      • Osnovna in socialna oskrba v oskrbovanih stanovanjih
      • Prehrana

      • Prehrana v domski jedilnici
      • Dostava kosil na dom
      • Medicinske storitve

      • Samoplačniška fizioterapija
      • Masaža
      • Druženje

      • Kavarnica z WI-FI dostopom
  • NOVOSTI
    • Aktualno
    • Galerija
    • Glasilo Doma
    • Jedilniki
    • Jedilniki dostava
  • ZAPOSLIMO
  • Search
  • Menu Menu

Pravilnik o postopkih pri uveljavljanju pravice do institucionalnega varstva (sledite povezavi)

Pravilnik o reševanju ugovorov, pritožb in zahtev za prvo obravnavo pacientovih pravic

Na podlagi Zakona o socialnem varstvu in 74. člena Statuta Doma starejših občanov Ljubljana Vič–Rudnik, Cesta na Bokalce 51, Ljubljana, je direktorica dne 17. 7. 2018 sprejela

 

PRAVILNIK

o reševanju ugovorov, pritožb in zahtev za prvo obravnavo pacientovih pravic

  1. člen

S tem pravilnikom se določa način reševanja pritožb in ugovorov stanovalcev, njihovih pooblaščencev in zakonitih zastopnikov (v nadaljevanju upravičenci), ki jih podajo na pogoje bivanja, življenja in na odnos zaposlenih ter drugih udeležencev v procesu dela do stanovalcev v Domu starejših občanov Ljubljana Vič- Rudnik.

  1. člen

Zaposleni v socialni službi ob sprejemu seznanijo upravičence s pravico do mnenj, pobud, ugovorov in pritožb in to listo izročijo tudi vsakemu novemu stanovalcu ob sprejemu.

Pravico do mnenj, pobud, ugovorov in pritožb Dom objavi na spletni strani Doma in v fizični obliki zagotovi v recepcijah in kavarnici enote Bokalce.

  1. člen

Upravičenec ima v primeru, da ni zadovoljen s storitvijo ali z obravnavo, ki jo potrebuje oz. odnosom zaposlenih v Domu do njega, pravico:

  • zahtevati informacijo ali pojasnilo od strokovnega delavca ali sodelavca, ki je nudil storitev ali vodil obravnavo,
  • zahtevati informacijo ali pojasnilo od odgovorne osebe doma,
  • zahtevati opravičilo ob morebitni napaki ali nesporazumu,
  • predlagati Ministrstvu za delo, družino socialne zadeve in enake možnosti, da oceni strokovno delo in dosedanje postopke izvajalca storitve,
  • predlagati Socialni zbornici Slovenije, da oceni morebitno kršitev kodeksa etičnih načel v socialnem varstvu.
  1. člen

Ugovor zoper storitev lahko vloži vsak upravičenec, in sicer v osmih dneh od opravljene storitve, s katero ni bil zadovoljen.

Ugovor se naslovi na:

  • vodjo službe oz. delovne enote,
  • socialno službo,
  • vodjo enote,
  • pomočnico direktorice za strokovne zadeve,
  • direktorico.

Za reševanje ugovorov upravičencev zoper strokovno delo in odnose delavcev je odgovoren vodja službe oz. enote, na katero se ugovor nanaša.

Za reševanje ugovorov, ki se nanašajo na vodje služb in strokovne delavce je odgovorna direktorica doma.

Če odgovorni zaposleni iz prejšnjega odstavka tega člena prejme ugovor, za katerega ni pristojen, ga je dolžan najkasneje prvi naslednji delovni dan posredovati v reševanje pristojnemu zaposlenemu.

  1. člen

Ugovori upravičencev se lahko nanašajo na:

  • storitve oskrbe;
  • storitve zdravstvene nege z rehabilitacijo;
  • komuniciranje in organizacijo dela;
  • plačevanje storitev in doplačila.
  1. člen

Kot vloga ali mnenje oz. ugovor se šteje vsak zapis, ki se lahko vloži v pisni ali ustni obliki in iz katerega je razvidno nestrinjanje vlagatelja z opravljeno storitvijo ali delom zaposlenega v Domu.

Pristojni zaposleni rešujejo vse ugovore, ki so s strani upravičencev lahko posredovani na naslednji načine:

  • vlogo lahko napiše sam in jo odda v tajništvu Doma,
  • vlogo lahko poda ustno na zapisnik pri vodji službe oz. delovne enote, socialnem delavcu ali drugi osebi, ki ji zaupa in jo ta posreduje v reševanje vodstvu Doma,
  • vlogo pošlje pisemsko preko pošte,
  • pisno vlogo z oddajo v nabiralnik pohval in pritožb,
  • po elektronski pošti na naslov dom.vic@dso-vic.si,
  • anonimno vlogo, ki jo lahko odda v nabiralnik pohval in pritožb.
  1. člen

Anonimni ugovori se rešujejo, če je možno iz konkretnih navedb sprejeti določene ugotovitve.

Ustno ali po telefonu vloženi ugovor reši odgovorna oseba z razgovorom, če je to možno, in zapiše uradni zaznamek.

Ugovore obravnavata strokovni svet oz. svet zavoda. Odgovorna oseba mora vlagatelju ugovora odgovoriti v 15 dneh.

  1. člen

Če odgovorne osebe v postopku reševanja ugovora ugotovijo, da je do ugovora prišlo zaradi kršitve obveznosti delovnega razmerja, so dolžni takoj predlagati postopek v skladu z delovno pravno zakonodajo, v primeru kaznivega dejanja pa takoj obvestiti organe pregona.

  1. člen

Če upravičenec ne uspe z ugovorom ali še vedno ni zadovoljen s storitvijo ali z delom in postopki izvajalca, lahko na podlagi 105. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 – ZPPreb-1, 15/17 – DZ, 29/17, 54/17 in 21/18 – ZNOrg) vloži zahtevo za nadzor nad izvajanjem storitev institucionalnega varstva. Zahteva za nadzor z navedbo kršitev pravic stanovalca ali navedbo razlogov, zaradi katerih je podan ugovor na opravljanje storitev, mora biti poslana na naslov: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Inšpektorat Republike Slovenije za delo, Socialna inšpekcija, Verovškova ulica 64a, Ljubljana.

  1. člen

O vseh ugovorih vodi evidenco pomočnica direktorice za strokovne zadeve oz. vodja enote.

O ugovorih, podanih po telefonu, mora prejemnik narediti uradni zaznamek z osnovnimi podatki vlagatelja (ime in priimek, naslov, kratka vsebina ugovora in rešitev).

V primeru, da je ugovor anonimen, je to potrebno v uradnem zaznamku posebej označiti.

  1. člen

Evidenco ugovorov vodi pomočnica direktorice za strokovne zadeve oz. vodja enote in mora vsebovati naslednje podatke:

  • zaporedno številko z letnico in datumom vloge,
  • ime in priimek ter naslov vlagatelja,
  • način vložitve vloge,
  • vrsto ugovora (odnosi, oskrba, hrana, plačilo, določena oseba…),
  • način reševanja ugovora (razgovori z delavci, uporabnikom…),
  • poročilo o rešitvi in datum  (pisni odgovor in vsi vmesni postopki).
  1. člen

Vsak pisni odgovor na ugovor oz. pritožbo se piše v dveh izvodih: en izvod prejme vlagatelj, drug izvod ostane v evidenci Doma.

  1. člen

Pri evidentiranju vlog je odgovorna oseba dolžna upoštevati zasebnost in dostojanstvo vlagatelja in s pridobljenimi podatki ravnati v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (uradno prečiščeno besedilo, UR.L. RS, štev. 94/2007 z vsemi nadaljnjimi spremembami).

  1. člen

Ob izteku koledarskega leta Strokovni svet opravi analizo ugovorov po področjih za tekoče leto in na podlagi ugotovitev predlaga izboljšave.

  1. člen

Stroški postopkov reševanja ugovorov bremenijo Dom.

  1. člen

Kadar je upravičencu vročena odločba ali sklep, pa z odločitvijo ni zadovoljen ali kadar o njegovi vlogi organ Doma ni odločil v zakonitem roku, ima le-ta pravico do pritožbe v skladu s pravnim poukom.

  1. člen

Pravica do obravnave kršitev pacientovih pravic

Pacient, ki meni, da so mu bile kršene pravice, določene z Zakonom o pacientovih pravicah (ZPacP) UR. L. RS, št. 15/08 in 55/17 z vsemi spremembami) ima pravico do obravnave kršitev v naslednjih primerih:

  • zaradi neustreznega odnosa zdravstvenega delavca – v 15 dneh od domnevne kršitve
  • zaradi neustreznega ravnanja zdravstvenih delavcev pri nudenju zdravstvene oskrbe – v 30 dneh po končani zdravstveni oskrbi.

Zahtevo za obravnavo kršitve lahko pacient odda v pisni ali ustni obliki, osebi pristojni za prejemanje in obravnavo zahteve za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic v DSO Ljubljana Vič – Rudnik.

Ustna zahteva se sprejme na zapisnik, ki poleg podpisa pacienta in pristojne osebe, vsebuje tudi:

  • osebno ime, naslov prebivališča in kontaktne podatke pacienta,
  • opis domnevne kršitve pacientovih pravic,
  • podatke o udeleženih zdravstvenih delavcih oz. sodelavcih,
  • podatke o morebitnih drugih udeleženih osebah,
  • čas in kraj domnevne kršitve pacientovih pravic,
  • morebitne posledice domnevne kršitve pacientovih pravic,
  • morebitni predlog za rešitev spora.

Na pisni zahtevi morajo biti navedeni enaki podatki.

  1. člen

Ta pravilnik je obravnaval strokovni svet 17. 7. 2018. Spremembe in dopolnitve tega pravilnika se sprejemajo na enakem postopku kot velja za njegov sprejem.

  1. člen

Ta pravilnik se objavi na oglasni deski Doma, veljati in uporabljati pa se začne naslednji dan po sprejemu. Pravilnik v celoti nadomešča Pravilnik o reševanju pritožb in ugovorov, ki je bil sprejet 17. 10. 2017.

                                                                                                                                   direktorica

mag. Melita Zorec

Na podlagi Zakona o socialnem varstvu in 74. člena Statuta Doma starejših občanov Ljubljana Vič-Rudnik, je direktorica dne 14. 12. 2021, sprejela naslednje

SPREMEMBE IN DOPOLNITVE PRAVILNIKA O REŠEVANJU UGOVOROV, PRITOŽB IN ZAHTEV ZA PRVO OBRAVNAVO PACIENTOVIH PRAVIC

 

 

  1. člen
  2. člen Pravilnika o reševanju ugovorov, pritožb in zahtev za prvo obravnavo pacientovih pravic se dopolni v delu, kjer so navedene objave v Uradnem listu RS z besedno zvezo »z nadaljnjimi spremembami.«. V 9. členu se zamenja naslov Inšpektorata Republike Slovenije za delo, Socialne inšpekcije iz »Verovškova ulica 64a, Ljubljana« v »Štukljeva cesta 44, 1000 Ljubljana«.
  1. člen

Vsi ostali členi Pravilnika o reševanju ugovorov, pritožb in zahtev za prvo obravnavo pacientovih pravic, sprejetega dne, 17. 7. 2018, ostajajo enaki.

 mag. Melita Zorec

 direktorica

Pravilnik o delu in nalogah Komisije za sprejem, premestitev in odpust stanovalcev v DSO Ljubljana Vič-Rudnik

Na podlagi 11. člena Pravilnika o postopkih pri uveljavljanju pravice do institucionalnega varstva (UR.L. št. 38/ 2004 z vsemi spremembami) in po obravnavi na strokovnem svetu je direktorica dne 17. 7. 2018 izdala

 

PRAVILNIK

o delu in nalogah Komisije za sprejem, premestitev in odpust stanovalcev

v Domu starejših občanov Ljubljana Vič-Rudnik

  1. člen

Komisija za sprejem

Na podlagi 11. člena Pravilnika o postopkih pri uveljavljanju pravice do institucionalnega varstva sta v Domu starejših občanov Ljubljana Vič-Rudnik imenovani dve komisiji za sprejem, premestitev in odpust (v nadaljnjem besedilu: Komisija), ki delujeta samostojno.

V enoti Bokalce jo sestavljajo :

  • pomočnica direktorja za strokovne zadeve – predsednica Komisije
  • direktorica kot strokovni vodja
  • vodja zdravstveno negovalne službe v enoti Bokalce
  • dve socialni delavki.

V enoti Kolezija jo sestavljajo:

  • vodja enote Kolezija – predsednik Komisije
  • direktorica kot strokovni vodja
  • vodja zdravstveno negovalne službe v enoti Kolezija
  • socialna delavka.
  1. člen

Obravnava popolnih prošenj

Komisija enkrat tedensko ali najmanj enkrat mesečno obravnava popolne prošnje.

Popolne prošnje za Komisijo pripravi socialna služba.

Po pregledu popolne prošnje Komisija ugotovi, ali je uporabnik upravičen do storitev, ki jih Dom nudi. Nato uporabnika uvrsti na seznam čakajočih ter ga na podlagi podatkov začasno uvrsti v določeno vrsto storitev oziroma oskrbe.

  1. člen

Sprejem upravičenca

Ko je na razpolago ustrezno mesto, Komisija predlaga sprejem uporabnika iz seznama čakajočih in pri tem upošteva:

  • vrstni red po prispetju prošenj oz. dolžino čakalne dobe,
  • socialne razloge, ki pomembno vplivajo na nujnost čimprejšnjega sprejema,
  • zdravstveno stanje uporabnika, ki pogojuje vrsto posamezne storitve oz. oskrbe,
  • bližino stalnega bivališča uporabnika in njegovih svojcev,
  • ob poznavanju uporabnika upošteva tudi njegove karakterne lastnosti in navade, predvsem v primeru, ko je na razpolago več posteljna soba.
  1. člen

Določanje kategorije oskrbe

Pred prihodom v Dom podpiše uporabnik ali zakoniti zastopnik dogovor o trajanju, vrsti, obsegu in načinu zagotavljanja institucionalnega varstva ter o plačilu oz. doplačilu oskrbnih stroškov (v nadaljnjem besedilu: dogovor). Kategorijo oskrbe na podlagi zdravniškega mnenja in razgovora z uporabnikom, njegovim svojcem ali skrbnikom določi Komisija. V 30 dneh po namestitvi v Dom, morajo člani strokovnega tima za pripravo individualnih načrtov (socialni delavci, vodja ZNO, vodje timov – DMS, fizioterapevtke, delovni terapevti) pripraviti individualni načrt obravnave uporabnika skupaj z njim. Na podlagi ugotovitev lahko predlagajo Komisiji spremembo kategorije oskrbe.

Vsako nadaljnjo spremembo oskrbe in obsega storitev, tudi dodatnih storitev, za posameznega uporabnika pripravi vodja tima – DMS, in jo posreduje v pregled  Komisiji, ki na podlagi predloženih dejstev določi oskrbo.

Na podlagi sklepov Komisije socialna delavka o spremembi seznani uporabnika in z njim sklene dodatek k dogovoru, najkasneje tri dni pred izstavljenim mesečnim računom za opravljene storitve.

  1. člen

Premestitve v okviru zavoda

Premestitev se lahko upravi na predlog uporabnika ali na predlog Doma.

Komisija na podlagi uporabnikove prošnje, predloga ali pobude uporabnika premesti v drugo sobo ali bivalno enoto v okviru Doma, ko ima zanj primerno oziroma želeno mesto.

Komisija vodi seznam uporabnikov za enoposteljno sobo. Iz seznama uporabnikov predlaga uporabnika po vrstnem redu, izjemoma mimo vrstnega reda predlaga uporabnika, kadar so zato podani upravičeni socialni ali zdravstveni razlogi.

Komisija predlaga premestitev uporabnika v drugo bivalno enoto oz. v drugo sobo le izjemoma, in sicer takrat, kadar mu glede na njegovo bistveno spremenjeno zdravstveno stanje ne more zagotoviti primerne oskrbe oz. storitve. Pri tem si vedno prizadeva k sodelovanju pritegniti uporabnika oz. njegovega zakonitega zastopnika in njegove svojce.

Socialna delavka na podlagi ugotovitev oziroma sklepov Komisije najkasneje 3 dni pred izstavitvijo mesečnega računa z uporabnikom sklene dodatek k dogovoru zaradi spremembe standarda sobe.

  1. člen

Kršitev hišnega reda

V primeru kršitve Hišnega reda Komisija ustno oz. pisno opozori kršitelja in ga pozove, da se vzdrži ugotovljenih kršitev.

Če se uporabnik ne vzdrži hujših kršitev, komisija predlaga selitev znotraj Doma, premestitev v drug dom ali pa odpust iz Doma in o tem obvesti pristojni Center za socialno delo.

  1. člen

Komisija o svojem delu piše zapisnike. K svojem delu po potrebi povabi ostale strokovne delavce in sodelavce.

 

  1. člen

Ta pravilnik je obravnaval strokovni svet 17. 7. 2018. Spremembe in dopolnitve tega pravilnika se sprejemajo na enakem postopku kot velja za njegov sprejem.

 

  1. člen

Ta pravilnik se objavi na oglasni deski Doma, veljati in uporabljati pa se začne naslednji dan po sprejemu. Pravilnik v celoti nadomešča Pravilnik o delu in nalogah Komisije za sprejem, premestitev in odpust stanovalcev v Domu starejših občanov Ljubljana Vič – Rudnik, ki je bil sprejet 21. 3. 2008.

                                                                                                                                 direktorica

mag. Melita Zorec

INFO

Dom starejših občanov
Ljubljana Vič – Rudnik


Cesta na Bokalce 51
SI-1125 Ljubljana

Centrala: +386 1 4770 600
E-naslov: dom.vic@dso-vic.si
E-naslov: bokalci@dso-vic.si

Sledite nam na Facebook

Zadnje objave

  • Jedilni list, 15. 2. – 21. 2. 2023, enota Bokalce07.02.2023 - 07:56
  • Korenine, št.1606.02.2023 - 12:41
  • Jedilni list, 07.02. – 13.02.2023, Kolezija06.02.2023 - 06:55
  • Jedilni list za dostavo, 07.02. – 13.02.202306.02.2023 - 06:54
  • Jedilni list, 8. 2. – 14. 2. 2023, enota Bokalce01.02.2023 - 07:55

HITRE POVEZAVE

  • Kontakti
  • Kako do nas?
  • Napovednik dogodkov
  • Obvestila za zaposlene
  • Spletni piškotki
  • Politika zasebnosti
© Copyright - DSO - powered by Enfold WordPress Theme
Scroll to top
Accessibility by WAH
  • ARHIV – aktualna obvestila
  • BIVANJE V DOMU
    • Bivalna enota za stanovalce z demenco
    • Bivalni enoti
    • Delo z nepomičnimi stanovalci
    • Delo z osebami z demenco
    • Delovna terapija
    • Dnevno varstvo
    • Družabne aktivnosti
    • Fizioterapija
    • Frizer | Pediker
    • Jedilniki za stanovalce
    • Osnovna in socialna oskrba v oskrbovanih stanovanjih
    • Pot za aktivne
    • Prehrana v domu
    • Senzorna soba | Snoezelen
    • Socialna služba
    • Terapija z živalmi
    • Urnik obrokov v domu
    • Začasne namestitve
    • Zdravstveno negovalna služba
  • Cenik prehrane in dostave
  • Ceniki
  • Center medgeneracijskega učenja
  • DODATNE STORITVE
    • Kavarnica z WI-FI dostopom
    • Masaža
    • Samoplačniška fizioterapija
  • Dodatne storitve v domu
  • Dokumenti za sprejem v Dom
  • DOMOV
  • DOSTAVA KOSIL NA DOM
  • Enota Bokalce
  • Enota Kolezija
  • Jedilniki za dostavo
  • Join Us
  • Member Login
    • Password Reset
    • Profile
  • NOVOSTI
    • Galerija
  • O NAS
    • Donacije
    • Dostopnost
    • Družini prijazno podjetje
    • Hišni red DSO Ljubljana Vič-Rudnik
    • Igre za stanovalce z demenco
    • INFORMACIJE JAVNEGA ZNAČAJA
    • Javna naročila
    • Kako do nas?
    • Kompetenčni centri za razvoj kadrov
    • Kontakti
    • Kontakti
    • LGBT prijazno
    • Mi v medijih
    • Najpogostejša vprašanja
    • Naši partnerji
    • Osebna izkaznica
    • Pohvale in pripombe
    • Poslanstvo, vizija in vrednote
    • Pravilniki DSO Ljubljana Vič-Rudnik
    • Prostovoljstvo
    • Skrb za kakovost
    • Službe doma
    • Uporaba piškotkov
    • Vodstvo Doma
    • Zaposlimo
  • Obvestila za zaposlene
    • DPP
    • Novičnik
    • Promocija zdravja
    • Splošne novice
  • Politika zasebnosti
  • Prehrana zunanjih uporabnikov v domu
  • Registration
  • Spletni piškotki
  • SPREJEM
    • Cenik oskrbe – Enota Bokalce
    • Cenik oskrbe – Enota Kolezija
    • Dokumenti ob sprejemu v dom
    • Kontakti za sprejem
  • Učinkovita raba energije
  • Zunanja dejavnost – Kolezija

Uporabljamo piškotke, ki vam omogočajo najboljšo uporabniško izkušnjo na naši spletni strani.
Več informacij o tem, katere piškotke uporabljamo in kako jih izklopite, najdete v nastavitvah.

DSO
Pregled zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke, tako da vam lahko zagotovimo najboljšo uporabniško izkušnjo.
Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot prepoznavanje ob ponovnem obisku naše strani.

Vse nastavitve piškotkov lahko prilagodite preko navigacije na levi strani.

Nujni piškotki

Nujni piškotni morajo biti omogočeni, da lahko shranimo vaše nastavitve za piškotke.

Če onemogočite ta piškotek, ne bomo mogli shraniti vaših nastavitev.
To pomeni, da boste morali vsakič, ko obiščete to spletno mesto, ponovno omogočiti ali onemogočiti piškotke.

Drugi piškotki

Ta spletna stran uporablja Google Analytics za zbiranje anonimnih informacij,
kot je število obiskovalcev in najbolj priljubjeni deli strani.

Ohranjanje tega piškotka nam pomaga izboljšati našo spletno stran.

Prosimo, omogočite nujni potrebne piškotke, da lahko shranimo vaše nastavitve.

Varstvo osebnih podatkov

Več informacij o varovanju osebnih podatkov najdete na tej povezavi.