• Facebook
  • Hitri kontakti
  • Kako do nas?
  • Obvestila
  • Pokličite nas! 01 4770 600
DSO
  • DOMOV
  • O NAS
      • Kontakti

      • Kontakti
      • Osebna izkaznica
      • Službe doma
      • Kako do nas?
      • Predstavitev

      • Vodstvo Doma
      • Poslanstvo, vizija in vrednote
      • Skrb za kakovost
      • Družini prijazno podjetje
      • LGBT prijazno
      • Bivalni Enoti

      • Enota Bokalce
      • Enota Kolezija
      • Ceniki in pravilniki

      • Ceniki
      • Hišni red DSO Ljubljana Vič-Rudnik
      • Pravilniki DSO Ljubljana Vič-Rudnik
      • Sodelovanje z nami

      • Prostovoljstvo
      • Donacije
      • Naši partnerji
      • Drugi o nas

      • Pohvale in pripombe
      • Mi v medijih
      • IJZ

      • Informacije javnega značaja
      • Javna naročila
      • Najpogostejša vprašanja
      • Uporaba piškotkov
  • SPREJEM V DOM
      • Informacije o sprejemu

      • Sprejem v dom
      • Kontakti za sprejem
      • Socialna služba
      • Dokumenti

      • Dokumenti za sprejem
      • Dokumenti ob sprejemu
      • Ceniki oskrbe

      • Cenik oskrbe – Enota Bokalce
      • Cenik oskrbe – Enota Kolezija
  • BIVANJE V DOMU
      • Nastanitev

      • Bivalni enoti
      • Začasne namestitve
      • Dnevno varstvo
      • Bivalna enota za stanovalce z demenco
      • Oskrba, Nega, Aktivnosti

      • Socialna služba
      • Zdravstveno negovalna služba
      • Fizioterapija
      • Delovna terapija
      • Družabne aktivnosti
      • Prehrana stanovalcev

      • Prehrana v domu
      • Urnik obrokov v domu
      • Jedilniki za stanovalce
      • Ponudba dodatnih storitev

      • Samoplačniška fizioterapija
      • Masaža
      • Frizer | Pediker
      • Kavarnica z WI-FI dostopom
      • Delo z osebami z demenco
      • Terapija z živalmi
      • Senzorna soba | Snoezelen
      • Pot za aktivne
      • Delo z nepomičnimi stanovalci
      • Kako izgleda bivanje in življenje v našem domu?

        Stanovalci se lahko na podlagi lastnih želja in spodobnosti vključujejo v različne dnevne aktivnosti in obiskujejo številne prireditve, ki jih organiziramo. H kakovostnem bivanju v Domu bistveno prispeva vključevanje stanovalcev v fizioterapijo in delovno terapijo ter druženje s prostovoljci.

  • DOSTAVA KOSIL NA DOM
      • Dostava kosil na dom

      • Dostava kosil na dom
      • Cenik prehrane in dostave
      • Jedilniki za dostavo
      • Naročila in informacije:
        vsak delovnik 07. - 14.30 ure.

        T: 01 47 70 520

  • ZUNANJIM UPORABNIKOM NUDIMO
      • Namestitev in varstvo

      • Začasne namestitve
      • Dnevno varstvo
      • Osnovna in socialna oskrba v oskrbovanih stanovanjih
      • Prehrana

      • Prehrana v domski jedilnici
      • Dostava kosil na dom
      • Medicinske storitve

      • Samoplačniška fizioterapija
      • Masaža
      • Druženje

      • Kavarnica z WI-FI dostopom
  • NOVOSTI
    • Aktualno
    • Galerija
    • Glasilo Doma
    • Jedilniki
    • Jedilniki dostava
  • CENTRI
    • Center medgeneracijskega učenja
    • Igre za stanovalce z demenco
    • Učinkovita raba energije
    • Kompetenčni centri za razvoj kadrov
  • Search
  • Menu

Pravilnik o postopkih pri uveljavljanju pravice do institucionalnega varstva (sledite povezavi)

Pravilnik o reševanju ugovorov, pritožb in zahtev za prvo obravnavo pacientovih pravic (sledite povezavi)

Pravilnik o delu in nalogah Komisije za sprejem, premestitev in odpust stanovalcev v DSO Ljubljana Vič-Rudnik

Na podlagi 11. člena  Pravilnika o postopkih pri uveljavljanju pravice do institucionalnega varstva

(UR.L. št. 38/ 2004 z vsemi spremembami) in po obravnavi na strokovnem svetu je direktor dne

21.03.2008 izdal

PRAVILNIK

o delu in nalogah Komisije za sprejem, premestitev in odpust stanovalcev

v Domu starejših občanov Ljubljana Vič-Rudnik

1. člen

Komisija za sprejem

Na podlagi 11. člena Pravilnika o postopkih pri uveljavljanju pravice do institucionalnega varstva sta v Domu starejših občanov Ljubljana Vič-Rudnik imenovani dve komisiji za sprejem, premestitev in odpust (v nadaljnjem besedilu: Komisija), ki delujeta samostojno.

V enoti Bokalce jo sestavljajo :

  • pomočnica direktorja za strokovne zadeve – predsednica Komisije
  • direktor kot strokovni vodja
  • vodja zdravstveno negovalne službe v enoti Bokalce
  • dve socialni delavki.

V enoti Kolezija jo sestavljajo:

  • vodja enote Kolezija – predsednik Komisije
  • direktor kot strokovni vodja
  • vodja zdravstveno negovalne službe v enoti Kolezija
  • socialna delavka.

2. člen

Obravnava popolnih prošenj

Komisija enkrat tedensko ali najmanj enkrat mesečno obravnava popolne prošnje.

Popolne prošnje za Komisijo pripravi socialna služba.

Po pregledu popolne prošnje Komisija ugotovi, ali je uporabnik upravičen do storitev, ki jih Dom nudi. Nato uporabnika uvrsti na seznam čakajočih ter ga na podlagi podatkov začasno uvrsti v določeno vrsto storitev oziroma oskrbe.

3. člen

Sprejem upravičenca

Ko je na razpolago ustrezno mesto, Komisija predlaga sprejem uporabnika iz seznama čakajočih in pri tem upošteva:

  • vrstni red po prispetju prošenj oz. dolžino čakalne dobe,
  • socialne razloge, ki pomembno vplivajo na nujnost čimprejšnjega sprejema,
  • zdravstveno stanje uporabnika, ki pogojuje vrsto posamezne storitve oz. oskrbe,
  • bližino stalnega bivališča uporabnika in njegovih svojcev,
  • ob poznavanju uporabnika upošteva tudi njegove karakterne lastnosti in navade, predvsem v primeru, ko je na razpolago več posteljna soba.

4. člen

Določanje kategorije oskrbe

Pred prihodom v Dom podpiše uporabnik ali zakoniti zastopnik dogovor o trajanju, vrsti, obsegu in načinu zagotavljanja institucionalnega varstva ter o plačilu oz. doplačilu oskrbnih stroškov (v nadaljnjem besedilu: dogovor). Kategorijo oskrbe na podlagi zdravniškega mnenja in razgovora z uporabnikom, njegovim svojcem ali skrbnikom določi Komisija. V 30 dneh po namestitvi v Dom, morajo člani strokovnega tima za pripravo individualnih načrtov (socialna delavka, vodja ZNO, vodje oddelkov oz. timov, fizioterapevt, delovni terapevt) pripraviti individualni načrt obravnave uporabnika skupaj z njim. Na podlagi ugotovitev lahko predlagajo Komisiji spremembo kategorije oskrbe.

Vsako nadaljnjo spremembo oskrbe in obsega storitev, tudi dodatnih storitev, za posameznega uporabnika pripravi vodja oddelka oz. tima – medicinska sestra, in jo posreduje v pregled  Komisiji, ki na podlagi predloženih dejstev določi oskrbo.

Na podlagi sklepov Komisije socialna delavka o spremembi seznani uporabnika in z njim sklene dodatek k dogovoru, najkasneje tri dni pred izstavljenim mesečnim računom za opravljene storitve.

5. člen

Premestitve v okviru zavoda

Premestitev se lahko upravi na predlog uporabnika ali na predlog Doma.

Komisija na podlagi uporabnikove prošnje, predloga ali pobude uporabnika premesti v drugo sobo ali oddelek v okviru Doma, ko ima zanj primerno oziroma željeno mesto.

Komisija vodi seznam uporabnikov  za enoposteljno sobo. Iz seznama uporabnikov predlaga uporabnika po vrstnem redu, izjemoma mimo vrstnega reda predlaga uporabnika, kadar so zato podani upravičeni socialni ali zdravstveni razlogi.

Komisija predlaga premestitev uporabnika na drugi oddelek oz. v drugo sobo le izjemoma, in sicer takrat, kadar mu glede na njegovo bistveno spremenjeno zdravstveno stanje ne more zagotoviti primerne oskrbe oz. storitve. Pri tem si vedno prizadeva k sodelovanju pritegniti uporabnika oz. njegovega zakonitega zastopnika in njegove svojce.

Socialna delavka na podlagi ugotovitev oziroma sklepov Komisije najkasneje 3 dni pred izstavitvijo mesečnega računa z uporabnikom sklene dodatek k dogovoru zaradi spremembe standarda sobe.

6. člen

Kršitev hišnega reda

V primeru kršitve Hišnega reda Komisija ustno oz. pisno opozori kršitelja in ga pozove, da se vzdrži ugotovljenih kršitev.

Če se uporabnik ne vzdrži hujših kršitev, komisija predlaga selitev znotraj Doma, premestitev v drug dom ali pa odpust iz Doma in o tem obvesti pristojni Center za socialno delo.

7. člen

Komisija o svojem delu piše zapisnike. K svojem delu po potrebi povabi ostale strokovne delavce in sodelavce.

Franc Magister

Direktor

INFO

Dom starejših občanov
Ljubljana Vič – Rudnik


Cesta na Bokalce 51
SI-1125 Ljubljana

Centrala: +386 1 4770 600
E-naslov: dom.vic@dso-vic.si
E-naslov: bokalci@dso-vic.si

Sledite nam na Facebook

Zadnje objave

  • Jedilni list, 20.04. – 26.04.2021, Kolezija19.04.2021 - 06:46
  • Jedilni list za dostavo, 20.04. – 26.04.202119.04.2021 - 06:44
  • Jedilni list, 21. 4. – 27. 4. 2021, enota Bokalce13.04.2021 - 10:19
  • Jedilni list, 14. 4. – 20. 4. 2021, enota Bokalce13.04.2021 - 09:54
  • Jedilni list za dostavo, 13.04. – 19.04.202112.04.2021 - 07:42

HITRE POVEZAVE

  • Kontakti
  • Kako do nas?
  • Napovednik dogodkov
  • Obvestila za zaposlene
  • Spletni piškotki
  • Politika zasebnosti
© Copyright - DSO - Izdelava Narvis

Uporabljamo piškotke, ki vam omogočajo najboljšo uporabniško izkušnjo na naši spletni strani.
Več informacij o tem, katere piškotke uporabljamo in kako jih izklopite, najdete v nastavitvah.

d
  • Zahvala Studiu Moderna
    Zahvaljujemo se Studiu Moderna za velikodušno donacijo vitamina D za More

    naše stanovalce in zaposlene. Hvala vam. Ekipa DSO Ljubljana Vič - Rudnik

  • OBVESTILO
    Obvestilo
  • OBVESTILO
    Navodila_obiskovalci_DSO
  • ZAPOSLITEV
    V naš kolektiv vabimo novo sodelavko oz. novega sodelavca, ki More

    bo zasedel mesto Medicinska sestra vodja tima. Glavne naloge novega sodelavca oz. sodelavke bodo:

    • usklajevanje, vodenje in nadziranje dela zaposlenih v delovni enoti,
    • sodelovanje pri razreševanju konfliktnih situacij med stanovalci in zaposlenimi ter svojci v del. enoti
    • načrtovanje, izvajanje in vrednotenje procesa zdravstvene nege stanovalca v stanju zdravja in bolezni
    • organiziranje, sodelovanje, spremljanje in izvajanje predpisanih diagnostično-terapevtskih posegov in postopkov ZN
    • evidentiranje postopkov ZN in medicinsko tehničnih posegov
    • računalniško vodenje klasifikacije zdravstvene nege starostnikov, evidence in poročila
    • opravljanje drugih del in nalog po navodilih nadrejenega

    PREDNOSTI delovnega mesta so:

    • Delo poteka v eni izmeni
    • Imamo elektronsko beleženje storitev kar pomeni manj dodatnega izpolnjevanja obrazcev
    • Zagotovljeno parkirno mesto za zapornico
    • Avtobusna postaja je locirana pred domom
    • Zagotovljen topel obrok in dodatek za prehrano
    • Izvajamo ukrepe za zdravje na delovnemu mestu in v okviru delovnega časa organiziramo jogo, pohode, ipd.
    • Delovno obleko in obutev vam brezplačno priskrbimo
    • Smo prejemnik certifikata DPP – družini prijazno podjetje in v sklopu tega so naši zaposleni deležni dodatnih ugodnosti

    DODATNA ZNANJA: strokovni izpit delavcev na področju zdravstvene dejavnosti   Če vas delo zanima vas vabimo, da nam pošljete svojo predstavitev na  vesna.milak@dso-vic.si

«
»
c
DSO
Pregled zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke, tako da vam lahko zagotovimo najboljšo uporabniško izkušnjo.
Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot prepoznavanje ob ponovnem obisku naše strani.

Vse nastavitve piškotkov lahko prilagodite preko navigacije na levi strani.

Nujni piškotki

Nujni piškotni morajo biti omogočeni, da lahko shranimo vaše nastavitve za piškotke.

Če onemogočite ta piškotek, ne bomo mogli shraniti vaših nastavitev.
To pomeni, da boste morali vsakič, ko obiščete to spletno mesto, ponovno omogočiti ali onemogočiti piškotke.

Drugi piškotki

Ta spletna stran uporablja Google Analytics za zbiranje anonimnih informacij,
kot je število obiskovalcev in najbolj priljubjeni deli strani.

Ohranjanje tega piškotka nam pomaga izboljšati našo spletno stran.

Prosimo, omogočite nujni potrebne piškotke, da lahko shranimo vaše nastavitve.

Varstvo osebnih podatkov

Več informacij o varovanju osebnih podatkov najdete na tej povezavi.

Scroll to top